WE Knife Makani Gray Titanium WE21048-2

Kód: WE21048-2
Neohodnoceno
Značka: WE KNIFE
8 827,95 Kč –5 %
Snímka obrazovky 2023 03 10 o 10.36.34
8 827,95 Kč –5 % 8 322,05 Kč / ks
Skladem (1 ks)

Limitovaná edícia série Makani 210 ks

Detailní informace

Detailní popis produktu

Limitovaná edícia série Makani od WE Knife Co. je nevyhnutným doplnkom každej kolekcie. Makani je vybavený čepeľou s padacím hrotom vyrobeným z nehrdzavejúcej ocele CPM 20CV, vďaka ktorej bude tento skladací nôž vyzerať a cítiť sa ako nový ešte dlho po vybratí z obalu. Rukoväť je vyrobená z eloxovaného titánu a má ohromujúci eloxovaný titánový hardvér, vďaka ktorému je tento kus skutočne jedinečný.

Doplňkové parametry

Kategorie: ZAVÍRACÍ NOŽE
Celková dĺžka: 21,2 cm
Dĺžka čepele: 9,17 cm
Hrúbka čepele: 3,2 mm
Dĺžka zatvoreného noža: 12,03 cm
Hrúbka rukoväte: 1,22 cm
Materiál čepele: CPM 20CV
Tvrdosť čepele: 59 - 61 HRC
Povrchová úprava čepele: Hand Rubbed Satin
Tvar čepele: Drop point
Materiál rukoväte: 6AL4V Titanium
Poistka: Frame Lock
Dizajnér: Anton Tkachenko
Hmotnosť: 118,6 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

WE Knife Co., Ltd. (WE) bola založená v roku 2000 s cieľom poskytovať OEM výrobné služby niektorým z popredných mien v nožiarskom priemysle sa rozrástla na jedného z najväčších čínskych výrobcov kvalitných nožov a nástrojov. Využitím ich znalostí a skúseností OEM s ich históriou a povesťou pri poskytovaní vysoko kvalitných produktov bola značka a produktový rad WE Knife pôvodne spustený v roku 2016 a nasledoval nepretržitý a stály prúd nových a inovatívnych dizajnov. Či už bol vytvorený z ich interného tímu alebo zo spoločného úsilia s ikonou odvetvia, každý a každý dizajn noža WE je vyrobený z prvotriednych materiálov, najnovšej výrobnej technológie a precíznej a nekompromisnej kontroly kvality. Filozofia spoločnosti WE vždy považovala kvalitu produktov za život značky a inováciu dizajnu za hnaciu silu jej rastu. Cieľom je poskytnúť zákazníkom hodnotu a hrdosť na vlastníctvo produktov, ktoré dobre vyzerajú, dobre fungujú a je radosť ich používať. Filozofiu, cieľ a povesť najlepšie vystihuje a zhrnie motto spoločnosti WE: „MADE BETTER“.