Taktické titánové pero Coronet CIVIVI CP-02A
Kód: CP-02ADetailní popis produktu
Coronet je vkusné a mimoriadne dômyselné pero, ktoré navrhla spoločnosť CIVIVI, vlastná značka WE Knife, ktorá robí svoje projekty z oveľa dostupnejších, ale stále vysoko kvalitných materiálov. Srdcom modelu je vložkový mechanizmus v štýle puškového zámku, takzvaný Bolt-Action. Potešenie používateľa nekončí iba pri tomto prvku. Revolučný dizajn je založený na guľôčkovej špičke pera, ktorá sa po uvedení do pohybu roztáča ako populárny fidget spinner. Špeciálne frézovanie v oblasti uchopenia zaisťuje dobré uchopenie za prsty a zvyšuje komfort písania. Konštrukciu dopĺňa titánová spona, vďaka ktorej môžeme pero pripevniť k okraju vrecka. Na konci je rozbíjač skla. Pero obsahuje veľkokapacitnú náplň nemeckej značky Schmidt s čiernym atramentom s hrúbkou čiary jeden milimeter. Darujte si darček a vyberte si pero CIVIVI, s ktorým sa jednoduchý úkon ako písanie stane nezabudnuteľnou udalosťou, ktorá vám vyčarí úsmev na tvári.
Doplňkové parametry
Kategorie: | SEBEOBRANA |
---|---|
Dĺžka: | 12,8 cm |
Priemer: | 1 cm |
Materiál: | Titán |
Hmotnosť: | 28 g |
Farba tuhy: | čierna |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
WE Knife Co., Ltd. (WE) bola založená v roku 2000 s cieľom poskytovať OEM výrobné služby niektorým z popredných mien v nožiarskom priemysle sa rozrástla na jedného z najväčších čínskych výrobcov kvalitných nožov a nástrojov. Využitím ich znalostí a skúseností OEM s ich históriou a povesťou pri poskytovaní vysoko kvalitných produktov bola značka a produktový rad WE Knife pôvodne spustený v roku 2016 a nasledoval nepretržitý a stály prúd nových a inovatívnych dizajnov. Či už bol vytvorený z ich interného tímu alebo zo spoločného úsilia s ikonou odvetvia, každý a každý dizajn noža WE je vyrobený z prvotriednych materiálov, najnovšej výrobnej technológie a precíznej a nekompromisnej kontroly kvality. Filozofia spoločnosti WE vždy považovala kvalitu produktov za život značky a inováciu dizajnu za hnaciu silu jej rastu. Cieľom je poskytnúť zákazníkom hodnotu a hrdosť na vlastníctvo produktov, ktoré dobre vyzerajú, dobre fungujú a je radosť ich používať. Filozofiu, cieľ a povesť najlepšie vystihuje a zhrnie motto spoločnosti WE: „MADE BETTER“.